thanks sudi jadi geng ciknaa (~_^)v

Wednesday, April 4, 2012

happy birthday suami

fewiiit.. arini genap umur suami ciknaa 25 tahun.. alhamdulillah.
1st time wish befday dr mata ke mata malam tadi..
sepanjang kenal sampai dah kawen, selalu wish dalam tepon aje.
sungguh teruja muka dia, tetiiba alarm henpon ciknaa bunyi2 tepat kul12 malam tadi..
hoho.. tuan punya badan penat, baru sampai dari johor.. HAREM dia tak ingat befday sendiri..



 dia la tunang saya..

 dia juga adalah pengantin lelaki saya..


 dia adalah pasangan bulanmadu saya :)


 dia sentiasa bahagiakan hidup saya..



dia satu2 nya yg sabar menemani saya shoping! :D


dia curahkan segala kasih sayangnya untuk saya..



dia segala2 nya bagi saya..


dia adalah pelengkap hidup saya.. bapa kepada anak2 saya..


dia adalah suamiku.. 
semoga abang sentiasa dalam redha Allah..
sentiasa dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan & ketenangan..
ditetapkan hati untuk sentiasa setia dengan cintanya yg satu..
Allah selamatkan kamu.. insyaAllah.. 
LOT of LoVe.. ur wife =)

4 comments:

  1. happy besday...
    esok besday ekin plak
    hehehehe
    sebok jerk

    ReplyDelete
  2. wah yeke? ciknaa wish awal2 laa..
    epi befday ekin! hehe. ;)

    ReplyDelete
  3. selamat hari ulangtahun pade asben cik naa..:)

    ReplyDelete
  4. hihi..comey..
    happy besday tuk husben ciknaa..=)

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...